Маркетинг - Реклама - Пиар

новости, стратегии, методы, книги, теория и практика

Ключ до комунікації


Ключ до комунікації

Для того, щоб зміни корпоративної культури в компанії пройшли вдало, а атмосфера в колективі стала кращою, потрібно дотримуватись декількох правил проведення внутрішніх комунікацій. Про них в kmbs розповів Леонід Зябрев, начальник Служби зв’язків з громадськістю та корпоративних комунікацій Райффайзен Банку Аваль.

1. Не ставте перед собою занадто амбітних цілей. Зміна корпоративної культури потребує багато зусиль, грошей, часу. Крім того, такі реформи означають, що треба змінити самих людей, а це завжди є дуже складним, а іноді навіть неможливим завданням.

2. Будьте винахідливими! Людей потрібно дивувати, створювати “wow-ефект”. Звичайним фуршетом сьогодні вже нікого не здивуєш. Хочете якісного тімбілдінгу — приведіть на корпоратив пінгвінів чи організуйте вечірку на сцені в цирку — нестандартні ідеї сприймаються позитивно.

3. Не намагайтесь вдовольнити всі очікування. Якщо ви організуєте корпоративний захід, варто провести опитування серед керівників і працівників – як вони б хотіли провести цю зустріч. Однак головне, про що ви маєте пам‘ятати – це цінності компанії, які ви хочете транслювати.

4. Сильно відхилятися від очікувань аудиторії також не варто. Може, у вас повно сміливих ідей, але не факт, що колектив їх сприйме.

5. Кажіть те, що потрібно сказати, так, щоб аудиторія хотіла це почути. Дуже часто речі, які ви намагаєтесь донести, не цікаві людям. Спробуйте вигадати новий спосіб донесення думок, який буде привертати увагу співробітників Наприклад, у своїх внутрішніх журналах компанії часто пишуть про семінари чи події, які відбулись. Але такі новини не здатні когось зацікавити. В нашому корпоративному журналі найпопулярнішими є рубрики про працівників: історії про їхні захоплення, подорожі чи життєві проблеми, привітання з днем народження чи поповненням у сім’ї.

6. Підключайте до формування культури першу особу. Інакше цей проект приречений на невдачу. А підтримка з боку першої особи компанії дозволить швидко вирішувати проблеми з бухгалтерією, HR чи іншими відділами.

7. Залучайте працівників до соціальних проектів – це підвищує їхню лояльність компанії. Корпоративне волонтерство та благодійність – наразі модна тенденція. І варто не просто фінансово допомагати, наприклад, дитячим закладам, а ще й залучати колег. Скажімо, декілька разів на рік всі співробітники нашої компанії разом виїжджають до дитячого будинку: ми спілкуємось та граємось з дітьми, будуємо майданчик чи щось ремонтуємо.

8. Визначте, хто є ентузіастом вашого бренду. Такі люди можуть бути як зовні, так і всередині компанії. Скажімо, ті, хто не працює в вашій організації, проте захищає її в соціальних мережах та на форумах. Їм просто подобається ваш бренд. Таких людей потрібно знати, запрошувати до себе та підтримувати з ними комунікацію.

Ентузіастів бренду всередині компанії ідентифікувати дуже легко: вони ініціативні, до них можна звернутись за допомогою, вони можуть довго затриматись на роботі чи навіть прийти в суботу. З “внутрішніх ентузіастів” можна сформувати групу, яка допоможе вам проводити в компанії реформи, в тому числі і зміну корпоративної культури.

9. Не забувайте про стратегію. Будь-який корпоративний захід повинен відповідати місії, цілям та стратегії компанії і допомагати в їх реализації.

10. Не забувайте про зворотній зв’язок. Нерідко нам складно об’єктивно оцінити ставлення інших людей до того, що відбувається в компанії. Тому варто отримувати регулярний зворотній зв’язок: скажімо, створивши власний форум чи встановивши звичайні скриньки в офісі.

взято на :http://innovations.com.ua/

Теги: ,

Воскресенье, 16 февраля, 2014 Новости